picture1
picture2
picture3
  1. Przedsiębiorstwo będzie dokonywało rozliczenia za dostawę wody bezpowrotnie zużytej na
    podstawie wskazań wodomierza dodatkowego w okresie całego roku jeśli woda zużywana jest
    do celów produkcyjnych i/lub technologicznych oraz od kwietnia do października danego roku
    jeśli woda zużywana jest do celów ogrodniczych.
  2. W celu rozliczenia wody bezpowrotnie zużytej, Klient jest zobowiązany do regularnego,
    samodzielnego podawania odczytu wodomierza odliczającego.
    Informacja o stanie podlicznika powinna być przekazana przed dniem dokonywania odczytów
    wodomierzy na danej ulicy. Data odczytu zamieszczona jest na fakturze w pozycji data
    sprzedaży i jest w każdym miesiącu zbliżona.
    Uwaga!
    W przypadku nie podania odczytu w danym miesiącu przyjmuje się zużycie 0.
    Brak zgłoszenia odczytu podlicznika nie jest podstawą do dokonania korekty faktury.

Odczyt podlicznika ogrodowego można zgłaszać:

  • e-mailowo na adres bok@zwikzary.pl,
  • telefonicznie pod numerem: 68 479-46-37 lub 68 479-46-49,
  • przez EBOK,
  • osobiście w Biurze Obsługi Klienta (Żary, ul. Bohaterów Getta 9-11)

Wskazania wodomierza wody bezpowrotnie zużytej nie będą uwzględniane przy ustaleniu ilości
ścieków odprowadzanych przez Odbiorcę do sieci kanalizacyjnej Spółki, a ilość odprowadzanych
ścieków będzie określana, jako równa ilości wody dostarczanej do nieruchomości ustalonej na
podstawie wskazań wodomierza głównego w przypadku stwierdzenia przez ZWiK:

  • niesprawności wodomierza dodatkowego,
  • celowego uszkodzenia wodomierza dodatkowego,
  • celowego uszkodzenia cechy legalizacyjnej wodomierza,
  • uszkodzenia plomb lub nakładek założonych przez Przedsiębiorstwo,
  • dokonania jakichkolwiek przeróbek instalacji do rozliczania wody bezpowrotnie zużytej,
  • nieprawidłowych wskazań wodomierza wody bezpowrotnie zużytej, które powinno być
    potwierdzone badaniami,
  • użytkowania przez Odbiorcę wodomierza wody bezpowrotnie zużytej po upływie okresu
    ważności jego legalizacji,
  • poboru wody przez odbiorcę w celach innych niż wskazanych w aneksie do umowy,
  • stwierdzenia odprowadzania wody pobieranej i zliczanej przez wodomierz odliczający do sieci
    kanalizacyjnej,
  • braku dostępu do wodomierza dodatkowego i nie przekazania Spółce jego wskazań.