Aktualności arrow Obsługa klienta
Obsługa klienta
uscisk-dloni.jpg

          Witamy serdecznie w Biurze Obsługi Klienta. Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku od godziny 7:00 do 15:00.

Wyjaśnimy wątpliwości, pomożemy wypełnić niezbędne wnioski, postaramy się, abyście Państwo przy  zaangażowaniu  minimalnej ilości czasu mogli załatwić wszystkie interesujące Was sprawy m.in.:

- zawieranie umów o dostawę wody i odprowadzanie ścieków dla odbiorców, bądź wprowadzanie zmian użytkownika lub właściciela posesji,
- przyjmowanie l załatwianie reklamacji dotyczących wystawionych rachunków za dostarczoną wodę i odprowadzone ścieki,
- otwieranie zleceń na przyjęte do realizacji roboty budowlano-montażowe i inne usługi dla odbiorców,
- informowanie klientów o procedurach i warunkach podłączenia do miejskiej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej,
- przyjmowanie od interesantów wszelkiej korespondencji składanej osobiście w siedzibie Spółki oraz przyjmowanie skarg i wniosków i przekazywanie ich do dalszego załatwienia do Sekretariatu Spółki,


Ustala się 14-dniowy termin załatwiania spraw przyjętych do Biura Obsługi Klienta.

 

Pozostałe rozdziały kategorii: 

 Data Tytuł Autor Odsłony
poniedziałek, 23 styczeń 2017 Ogłoszenie na wynajem pomieszczeń biurowych i magazynowych. Administrator 403
piątek, 08 styczeń 2016 Ogłoszenie Administrator 1437
środa, 03 październik 2012 Ogłoszenie na badanie sprawozdania finansowego Administrator 72
wtorek, 29 marzec 2011 Cenniki i taryfy Administrator 8904
niedziela, 21 listopad 2010 Forma płatności Administrator 4912
niedziela, 21 listopad 2010 Kontakt Administrator 6049
 
<< Start < Poprzednia 1 Następna > Ostatnia >>
Wyniki 1 - 6 z 6
Sonda
Jak oceniasz jakość obsługi klienta
  
Jak oceniasz jakość świadczonych usług przez ZWiK Żary
  
Co sądzisz o jakości wody dostarczanej do klienta